fraktalų geometrija pagal Chaoso žaidimo taisyklę: a – 50, b – 500, c – 5000, d – 5 mln. kartų

fraktãlų geomètrija, matematikos sritis, nagrinėjanti metodus ir priemones fraktalams sudaryti arba juos analizuoti. Dirbtiniai fraktalai sudaromi naudojant rekursinius algoritmus, kuriamus pagal kokią nors bendrą taisyklę (pvz., pagal Chaoso žaidimo taisyklę, kiekvieną kartą imamas dviejų atsitiktinai parinktų trikampių viršūnes jungiančios atkarpos vidurio taškas ir atvaizduojamas plokštumoje). Esamų dirbtinių ir natūralių objektų fraktališkumas nustatomas kuriant atvirkštinius (diagnostikos) algoritmus. Tiriamas objektas yra fraktališkas, jei jo dimensija (erdvės matmenų kiekis) nėra sveikasis skaičius.

46

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką