Klaipėdos jūrų krovinių kompanija

Klapėdos jrų krovini kompãnija, KLASCO, Lietuvos krovos bendrovė, didžiausia (pagal apyvartą) Klaipėdos jūrų uoste veikianti įmonė.

Veikla

Užima 28 % Klaipėdos jūrų uosto paslaugų rinkos. Teikia krovos, sandėliavimo, logistikos, ekspedijavimo, logistikos, laivų buksyravimo paslaugas, aptarnauja keltų keleivius. Krauna ir sandėliuoja skystąsias, biriąsias ir pakuotas trąšas, grūdus, šaldytus maisto produktus, cukraus žaliavą, kitą žemės ūkio produkciją, metalus ir kitus krovinius. Turi 5 specializuotus terminalus (krovos, biriųjų trąšų, skystųjų trąšų, grūdų, ro-ro krovinių). Priklauso koncernui Achemos grupė (įkurtas 2001, valdo daugiau kaip 40 įmonių; Achema). Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos pajėgumai leidžia vidutiniškai per parą perkrauti daugiau kaip 500 geležinkelio vagonų, laivus krauti didesniu kaip 20 000 tonų per parą greičiu, atvirose ir uždarose saugyklose vienu metu gali būti sukaupta iki 1 mln. tonų įvairių krovinių. Smeltės pusiasalyje (buvusios tarptautinės jūrų perkėlos teritorijoje) 21 ha plote įrengiamas jūros ir sausumos vėjo jėgainių (daugiau kaip 2000 tonų svorio) terminalas (darbus planuojama baigti 2026).

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija

Bendrovės metinė krovos apyvarta – 13 mln. tonų krovinių. Apie 600 darbuotojų (2023).

Istorija

1991 09 07 iš Klaipėdos valstybinio jūrų prekybos uosto įkurta valstybinė įmonė Klaipėdos jūrų krovinių kompanija, 1999 privatizuota. 2017 perkrovė 13,1 mln. tonų krovinių, pajamos 49,9 mln. eurų, 2018 dirbo daugiau kaip 450 darbuotojų (2018).

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką