specializuotoji prekyba

specializúotoji prekýba, parduotuvės ir kitos prekybos įmonės, prekiaujančios tik tam tikro specialaus asortimento prekėmis. Pagal asortimento plotį skiriamos specializuotos (asortimentą sudaro viena prekių grupė, pavyzdžiui, avalynė, baldai, ar kelios grupės, pavyzdžiui, statybinės medžiagos, sporto prekės) ir siaurai specializuotos prekybos įmonės (asortimentą sudaro tik dalis prekių grupės, pavyzdžiui, moteriška avalynė, stogų danga). Specializuojant prekybos įmones išryškėjo dvi kryptys: prekinė šakinė (asortimentas sudaromas pagal prekių žaliavą, jų kilmę, gamybos specializavimą, pavyzdžiui, mėsos ir jos produktų, audinių specializuotoji prekyba) ir vartojimo kompleksų (pagal prekių paklausos, jų vartojimo bendrumą, pavyzdžiui, kelionės reikmenų, namų apyvokos prekių specializuotoji prekyba). Specializuotoji prekyba leidžia prekybos įmonėms pateikti pirkėjams įvairesnį tam tikros paskirties prekių asortimentą, sudaryti didesnes jų pasirinkimo galimybes, geriau ištirti vartotojų paklausą.

1621

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką