reklamãcija (lot. reclamatio – garsus nepritarimas), civilinėje teisėje – pirkėjo ar užsakovo pareiškimas pardavėjui, tiekėjui ar paslaugos teikėjui dėl parduoto daikto arba atlikto darbo netinkamos kokybės. Reklamacija gali būti pateikta dėl prekės kiekio ir kokybės, tiekimo terminų, įpakavimo, žymėjimo, mokėjimų ir kitų sutarties sąlygų pažeidimų. Reklamacija pateikiama raštu. Reklamacija dažniausiai taikoma krovinių vežimo santykiuose. Pagal Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvenciją (1956, Lietuva prisijungė 1993) reklamacijos pateikimo tikslas – informuoti vežėją, kad yra pagrindo pareikšti pretenziją.

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką