reklamãcija (lot. reclamatio – garsus nepritarimas), civilinėje teisėje – pirkėjo ar užsakovo pareiškimas pardavėjui, tiekėjui ar paslaugos teikėjui dėl parduoto daikto arba atlikto darbo netinkamos kokybės. Reklamacija gali būti pateikta dėl prekės kiekio ir kokybės, tiekimo terminų, įpakavimo, žymėjimo, mokėjimų ir kitų sutarties sąlygų pažeidimų. Reklamacija pateikiama raštu. Reklamacija dažniausiai taikoma krovinių vežimo santykiuose. Pagal Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvenciją (1956, Lietuva prisijungė 1993) reklamacijos pateikimo tikslas – informuoti vežėją, kad yra pagrindo pareikšti pretenziją.
Citata
Nors buvo dedamos visos pastangos laikytis citavimo stiliaus taisyklių, gali pasitaikyti tam tikrų neatitikimų. Jei turite klausimų, prašome vadovautis atitinkamu stiliaus vadovu arba kitais šaltiniais.