bendrasis krovininis vagonas
riẽdmenys, transporto priemonės, pritaikytos važiuoti bėgių keliu. Būna traukos (lokomotyvai, drezinos, varikliniai vagonai) ir prikabinamieji (vagonai). Traukos riedmenys turi vidaus degimo (motorvežis, dyzelinis variklinis vagonas, mechaninės drezinos), elektrinį (elektrovežis, elektrinis motorvagonis), turbininį (turbovežis), anksčiau turėjo dar garo (garvežys) variklį. Riedmenys skirstomi į keleivinius, krovininius, specialiuosius (bėgių kelių tiesimo, remonto ir priežiūros mašinos, kranai). Miestuose naudojami antžeminiai (tramvajus) ir požeminiai (metropolitenas) riedmenys. Pagrindinės riedmenų dalys – važiuoklė ir kėbulas. Važiuoklė turi kelis aširačius, kurie perduoda apkrovą į bėgius. Ją su kėbulu jungia tamprioji pakaba. Kėbulas metalinis, uždaras arba atviras (kai kurių krovininių ir specialiųjų riedmenų); uždarieji kartais būna su šilumine izoliacija (pvz., keleiviniai, krovininiai izoterminiai vagonai). Kėbulo vidus įrengiamas pagal paskirtį. Riedmenys sukabinami į sąstatą sankabomis, dažniausiai automatinėmis.
Citata
Nors buvo dedamos visos pastangos laikytis citavimo stiliaus taisyklių, gali pasitaikyti tam tikrų neatitikimų. Jei turite klausimų, prašome vadovautis atitinkamu stiliaus vadovu arba kitais šaltiniais.