Giedrius Puskunigis
Giedrius Puskunigis
Giedrius Puskunigis
Pùskunigis Giedrius 1972 06 09Vilnius, lietuvių kompozitorius. 1987–90 kompozicijos mokėsi M. K. Čiurlionio menų mokykloje (pas B. V. Kutavičių). 1995 baigė Lietuvos muzikos akademiją (V. Barkausko kompozicijos klasę). 1996 tobulinosi jaunųjų kompozitorių kursuose Radziejowicuose (Lenkija), 1997 – Apeldoorne.
Muzika teatrui
Kūrybos pagrindinė sritis – muzika teatro spektakliams, tarp jų – režisieriaus G. Varno spektakliams H. Ibseno Heda Gabler (1998, Kristoforas 1999), E. O’Neillo Gedulas tinka Elektrai (1999, Kristoforas 2000), A. Strindbergo Sapnas (2000, Nitros A. Bagaro dramos teatras, Slovakija, tarptautinio festivalio Dosky prizas, 2001), M. Carr Portija Koglen (2002), Nusikaltimas ir bausmė (2004, pagal F. Dostojevskį), T. de Fombelle’io Švyturys (2005), režisieriaus V. Tertelio spektakliui S. Kane 4,48 Psichozė (2004) ir kino filmams, tarp jų – Paskutinis vagonas (2002), Kenotafas (2013, abiejų režisierius A. Stonys), Baltos dėmės mėlyname (2004, režisierius R. Greičius, tarptautinio trumpametražių filmų festivalio Clermont‑Ferrand’e, Prancūzija, prizas už geriausią garso takelį, su garso dizaineriu A. Pugačiausku).
Kūriniai
Kita aplinka 4 balsams, preparuotam fortepijonui, violončelei ir fonogramai (1992, be teksto), Ieva prie jūros, arba 6 minutės tonalinio nerimo saksofonui ir sintezatoriui, Rapsodija in Č styginių orkestrui, violončelei solo, fortepijonui ir saksofonui (abu 1994), Invencija fortepijonui ir fonogramai (1996), Empatija styginių kvartetui (1997), Asmik pavana sopranui ir styginių orkestrui (2009), Strindbergo sapnas sopranui, 24 violončelėms, fortepijonui (2000), Ribos intuicija chorui, fortepijonui, klavesinui, styginių orkestrui (1991, be teksto), Aštuntasis sonetas sopranui, bosui, chorui, saksofonui, trimitui, trombonui (1993, A. Bausio tekstas).
Apdovanojimai
Tarptautinio trumpametražių filmų festivalio Clermont‑Ferrand’e prizas už geriausią garso takelį (su A. Pugačiausku, 2004), Auksinis scenos kryžius (2008).
3082