viešeji ryšia (anglų kalba public relations, PR), ryšia su visúomene, santykiai su visuomene ir veiksmai, kuriais siekiama formuoti tikslinių grupių (auditorijos) požiūrį į tam tikrą subjektą; jo įvaizdžio, reputacijos, prestižo stiprinimas. Laikomi rinkodaros, reklamos elementais.

Viešųjų ryšių priemonės

Viešųjų ryšių sklaidai pasitelkiamos komunikacijos ir žiniasklaidos įvairios priemonės. Dažniausiai pasitaikančios viešųjų ryšių formos yra pranešimas spaudai (žiniasklaidai skirtas subjekto parengtas pranešimas, kuriame išdėstomi tam tikros naujienos pagrindiniai elementai, pateikiama subjekto ar jo atstovo pozicija, kontaktai tolesniam bendravimui), spaudos konferencija, reklama žiniasklaidos priemonėse (dažniausiai turi ir šviečiamojo ar informacinio pranešimo požymių; turi būti nurodytas skelbiamo turinio užsakovas).

Viešųjų ryšių vertinimo rodikliai

Skiriami viešųjų ryšių veiksmingumo vertinimo kiekybiniai (publikacijų ar reportažų žiniasklaidoje, žurnalistų kontaktų skaičius, spaudos plotas ar eterio trukmė) ir kokybiniai (publikacijų ar reportažų žiniasklaidoje tonas, tikslinių grupių vertinimo pokytis, santykių su žiniasklaidos atstovais užmezgimas) rodikliai.

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką