Mokslas
teorijos mokslinės koncepcijos, kurios nagrinėja rinkodaros teorinius pagrindus, plėtros tendencijas ir praktiką įvairioje socialinėje aplinkoje, prekių gamintojų ar paslaugų teikėjų ir jų pirkėjų ar vartotojų santykius. Daugiau
tyrimai informacijos, reikalingos rinkodaros sprendimams priimti, paieška, identifikavimas, rinkimas, apdorojimas, kaupimas, aiškinimas ir kompleksinis vertinimas. Daugiau
ekonomika ekonominė sistema, kurioje rinka yra pagrindinis mechanizmas, reguliuojantis visuomenės ekonominius santykius. Daugiau
teorija liberalioji ekonominė teorija, kuri teigia, kad laisvoji rinka gali savarankiškai (t. y. be valstybės įsikišimo), greitai ir be didesnių ekonominių ar socialinių nuostolių grįžti į rinkos pusiausvyros būklę, kai dėl kokių nors priežasčių išeina iš pusiausvyros. Daugiau
segmentas pagal tam tikrą požymį išskirta rinkos dalis, kurią sudaro vienarūšė vartotojų grupė, pasižyminti panašiais poreikiais, norais ir vartotojo elgsena. Daugiau