Mokslas

2
A
Ą
B
C
Č
D
Đ
E
É
F
G
H
I
Į
Y
J
K
L
Ł
M
N
O
Ø
P
Q
R
S
Ś
Š
T
Ū
U
Ü
V
W
X
Z
Ž
Ε
rinkodara
esamų ir potencialių prekės ar paslaugos vartotojų nustatymo, jų poreikių išsiaiškinimo ir šiems poreikiams patenkinti reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas. Daugiau
rinkodaros
teorijos
mokslinės koncepcijos, kurios nagrinėja rinkodaros teorinius pagrindus, plėtros tendencijas ir praktiką įvairioje socialinėje aplinkoje, prekių gamintojų ar paslaugų teikėjų ir jų pirkėjų ar vartotojų santykius. Daugiau
rinkodaros
tyrimai
informacijos, reikalingos rinkodaros sprendimams priimti, paieška, identifikavimas, rinkimas, apdorojimas, kaupimas, aiškinimas ir kompleksinis vertinimas. Daugiau
rinkos
ekonomika
ekonominė sistema, kurioje rinka yra pagrindinis mechanizmas, reguliuojantis visuomenės ekonominius santykius. Daugiau
rinkos
imlumas
prekės ar paslaugos esamos ir potencialios paklausos rinkoje visuma. Daugiau
rinkos
pusiausvyra
tam tikrų prekių ar paslaugų rinkos būklė, kai jų paklausa lygi pasiūlai. Daugiau
rinkos savireguliacijos
teorija
liberalioji ekonominė teorija, kuri teigia, kad laisvoji rinka gali savarankiškai (t. y. be valstybės įsikišimo), greitai ir be didesnių ekonominių ar socialinių nuostolių grįžti į rinkos pusiausvyros būklę, kai dėl kokių nors priežasčių išeina iš pusiausvyros. Daugiau
rinkos
segmentas
pagal tam tikrą požymį išskirta rinkos dalis, kurią sudaro vienarūšė vartotojų grupė, pasižyminti panašiais poreikiais, norais ir vartotojo elgsena. Daugiau