Rodyklė

1
2
4
7
A
Ą
B
C
Č
D
Đ
E
É
F
G
H
I
Y
Į
J
K
L
Ł
M
N
O
Ø
P
Q
R
S
Ş
Š
T
U
Ü
V
W
X
Z
Ž
Ε
Ζ
О
rinkimų
sistema
kandidatų į renkamą institutą atrinkimo taisyklių visuma. Labiausiai paplitusios yra mažoritarinės, proporcinės ir mišriosios rinkimų sistemos. Daugiau
rinkimų
teisė
žmogaus politinė teisė rinkti valstybinės valdžios atstovus ir teisė būti išrinktam. Daugelyje šalių teismo pripažinti neveiksniais ir kalintys asmenys negali įgyvendinti nei aktyviosios, nei pasyviosios rinkimų teisės. Daugiau
rinkinė
lietuvių ganymo signalinis įnagis; muzikos instrumentas – kratomasis, beldžiamasis idiofonas. Daugiau
rinkinys
leidinys, sudarytas iš vieno ar kelių autorių veikalų arba įvairaus pobūdžio oficialių dokumentų. Daugiau
rinkinys
spaustuvinis rinkinys, tekstas, parengtas spausdinti iš spaustuvinių literų. Daugiau
rinkinys
pagal kelis požymius komplektuojama vienarūšių arba įvairiarūšių rankraščių ir spaudinių visuma, sudaranti savarankišką, bet neužbaigtą, nuolat pildomą bibliotekos fondo vienetą (dalį). Daugiau
rinkliava
privalomoji įmoka į valstybės ar savivaldybės biudžetą, kurią moka privatūs fiziniai ir juridiniai asmenys kaip atlygį už valstybės ar savivaldybės institucijų, įstaigų ir organizacijų jiems teikiamas viešąsias paslaugas. Daugiau
rinkmena
duomenų rinkinys kompiuterio išorinėje atmintyje. Daugiau
rinkodara
esamų ir potencialių prekės ar paslaugos vartotojų nustatymo, jų poreikių išsiaiškinimo ir šiems poreikiams patenkinti reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas. Daugiau
rinkodaros
teorijos
mokslinės koncepcijos, kurios nagrinėja rinkodaros teorinius pagrindus, plėtros tendencijas ir praktiką įvairioje socialinėje aplinkoje, prekių gamintojų ar paslaugų teikėjų ir jų pirkėjų ar vartotojų santykius. Daugiau
rinkodaros
tyrimai
informacijos, reikalingos rinkodaros sprendimams priimti, paieška, identifikavimas, rinkimas, apdorojimas, kaupimas, aiškinimas ir kompleksinis vertinimas. Daugiau
rinkos
ekonomika
ekonominė sistema, kurioje rinka yra pagrindinis mechanizmas, reguliuojantis visuomenės ekonominius santykius. Daugiau
rinkos
imlumas
prekės ar paslaugos esamos ir potencialios paklausos rinkoje visuma. Daugiau
rinkos
kaina
prekės ar paslaugos kaina, kuri susiformuoja rinkoje laisvos konkurencijos sąlygomis. Rinkos kainos dydį lemia paklausos ir pasiūlos sąveika. Daugiau
rinkos
pasidalijimas
dviejų ar daugiau konkuruojančių bendrovių kartelinio susitarimo rūšis, nustatanti, kokią esamos ar būsimos rinkos dalį užims kiekviena šių bendrovių. Daugiau